Kone kasdien matome įvairių drabužių kolekcijas, kurias demonstruoja „tobuli“ žmonės. Daugumos jų nuotraukos yra retušuotos, kad žmonės atrodytų dar „tobulesni“ nei yra realybėje.
Amerikietė Megan Nash turi mažą sūnų, sergantį Dauno sindromu. Prieš kurį laiką reklamos agentūra ieškojo modelių, kurie demonstruotų „OshKosh B’Gosh“ prekinio ženklo vaikiškus drabužius. Megan manė, kad jos mielas sūnus, vardu Ašeris, būtų puikus pavyzdys kitiems Dauno sindromą turintiems vaikams.
Vis dėlto, jos paraiška buvo atmesta. Reklamos agentūros nedomino Dauno sindromą turintys modeliai.
Reklamos agentūros nedomino specialių poreikių turintys vaikai
Reklamos agentūra ieškojo modelių, kurių ūgis, akių ir plaukų spalva turėtų būti lygiai tokie patys, kaip ir Ašerio. Kai Megan nesulaukė atsakymo, ar jos sūnus yra tinkamas kandidatas, ji pati susisiekė su reklamos agentūra. Gautas atsakymas Megan tiesiog įsiutino. Jai buvo pasakyta, kad reklamos agentūros nedomina specialių poreikių turintys kandidatai.
Sutrikusi mama pasidalino savo patirtimi Dauno sindromo palaikymo grupėje. Jos įrašas „Facebook“ socialiniame tinklalapyje sulaukė didelio atgarsio.
„Changing the Face of Beauty“ yra organizacija, kuri siekia, kad reklamoms būtų pasirenkami išskirtiniai žmonės. Šios organizacijos atstovai perskaitė mažojo Ašerio istoriją ir susisiekė su Megan. Kartu jie padarė keletą nuostabių šio gražaus berniuko nuotraukų.
Kai ši istorija nuskambėjo visame pasaulyje, vienas prekinis ženklas susisiekė su Ašerio mama ir susitarė dėl susitikimo.
Megan mano, kad ši istorija perduoda žmonėms svarbią žinutę.
„Šis šaunus berniukas parodo pasauliui, kas iš tikrųjų yra grožis!”, – teigia Ašerio mama.