Restorano savininkui atsibodo anoniminiai „trolintojų“ atsiliepimai. Tokie apžvalgų portalai kaip „Tripadvisor“ gali būti naudinga priemonė žmonėms, norintiems išbandyti ką nors nauja. Tačiau nors gerai parašytos apžvalgos gali padėti atskirti gerus dalykus nuo blogų, galimybė rašyti anoniminius atsiliepimus kartais gali paskatinti nesąžiningus atsiliepimus.
„HUIS“ savininkas Simonas der BeSteinas neseniai galėjo pats tuo įsitikinti, kad ne visi į atsiliepimų portalus žiūri rimtai, kai jo restorane apsilankiusi pora paliko neigiamą vienos žvaigždutės recenziją, kurią parašė iš savo šuns pozicijos.
Poros buvo paprašyta nuvaryti šunį nuo sofos, esančios geriausioje restorano vietoje, o kitą rytą jie išliejo savo pyktį „Tripadvisor“ svetainėje, parašydami tariamai savo augintinio parašytą pasisakymą.
Netikėtoje apžvalgoje, pavadintoje „Rašo nelaimingas šuniukas dėl keturkojų aptarnavimo“, pora reikalavo, kad šunys turėtų tokias pat privilegijas kaip ir žmonės, o paskui pareiškė: „Nors kai kam aš esu šuo, jums aš esu klientas“.