Grupė studentų, gyvenančių su didžiule skyle stoge, sako įspėję savo būsto šeimininką apie avarinę lubų būklę.
Nuomininkai rugsėjį persikėlė į savo septynių miegamųjų butą Cathays. Čia jie iškart pastebėjo keletą nerimą keliančių problemų, ir apie tai įspėjo būsto savininką. Jie pastebėjo, kad lubos yra avarinės būklės, ir gali bet kurią akimirką įgriūti. Maža to, vonios kambario grindys visada buvo drėgnos.
Nekilnojamojo turto valdymo įmonė „CPS Homes“ teigė, kad nuomotojo rangovai neseniai ėmėsi darbo, kad pašalintų nuotėkį vonios kambaryje virš virtuvės, tačiau panašu, kad problema buvo netinkamai išspręsta.
Vienas iš nuomininkų pasakoja, kad praeitą kartą bute buvęs meistras uždengė grindis fanera.
Jis sakė: „Kiekvieną kartą, kai apie tai pranešdavome „CPS Homes“, jie atsiųsdavo meistrą, kad užtaisytų plyšį virtuvės lubose. Nesijautėme saugūs, todėl nusprendėme nustoti naudotis dušu. Pasakėme jiems, kad vonios grindys nėra saugios, o jie atsakė, kad ant jų uždėjo fanerą“.
„Buvo tik laiko klausimas, kada kažkas panašaus įvyks. Įtariame, kad remontas turėjo kainuoti daug pinigų, bet problema nebuvo tinkamai išspręsta“.
Galiausiai lubose atsirado didžiulis plyšys.
Viena iš name gyvenančių merginų pasakojo, kad jau kurį laiką nerimavo, ar lubos neįgrius.
Ji sakė: „Tai buvo nelaimingas atsitikimas, kurio buvo galima išvengti. Lubos įgriuvo. Kai čia atsikraustėme, nuolat nerimavau, kada tai įvyks.”
Dabar studentai dalijasi vienu dušu ir tualetu, tačiau vienas iš nuomininkų nusprendė išsikraustyti. Kitas sakė: „Turime kitą vonios kambarį. Čia gyvena septynios merginos. Kaip galite tikėtis, kad septynios merginos naudosis vienu vonios kambariu? Dušas ten net neveikia tinkamai. Jie sakė, kad galime dušą pastatyti tiesiai virš skylės lubose, o tai man tiesiog glumina“.
Įgriuvus luboms, namuose apsilankė rangovas ir uždengė skylę brezentu, tačiau į vidų vis tiek patenka šaltas oras.
Viena iš nuomininkių teiravosi: „Kaip mes turėtume gyventi šiame name? Čia nesaugu. Be skylės lubose, visame name pelėsis, visur dvokia drėgmė, patalynė šalta ir drėgna, dušas šaltas, tualetas netinkamai funkcionuoja“.
„CPS Homes“ atstovė apgailestavo dėl susidariusios situacijos.
Ji sakė: „Mes ir toliau palaikome ryšį su nuomotoju nuomininkų vardu, kad jiems būtų užtikrinta kompensacija, kurios jie nusipelno už sukeltus nepatogumus“.