Moteris papasakojo, kaip sužinojo, kad jos būsto šeimininkas daugiau nei metus slapta braudavosi į jos namus ir apsimetinėdavo meistru.
Kate Ritchie papasakojo, kad ji su pasibaisėjimu sužinojo, kaip ją apgavo nekilnojamojo turto agentas ir turto savininkas. Nuomininkė iš Australijos „TikTok“ platformoje paskelbė keletą vaizdo įrašų, kuriuose aprašė savo siaubingus kaip nuomininkės išgyvenimus. Ji teigė, kad apgaulė „prasidėjo nuo pat pirmos dienos“, kai jos nekilnojamojo turto agentas savininką ir meistrą įvardijo kaip du skirtingus asmenis.
Kate pasakojo, kad nuomos sutartyje taip pat buvo nurodytas moters vardas, todėl iš pradžių tai „nesukėlė jokio susirūpinimo“. Tačiau sužinojusi, kad bute lankysis meistras, ji ėmė įtarti, kad kažkas negerai.
Jis atvyko išvalyti latakų po dvi savaites trukusio smarkaus lietaus, tačiau Kate sakė, kad jis buvo „supykęs“ ir „susierzinęs“.
Kai jis ruošėsi eiti dirbti, nuomininkė paprašė jo nepamiršti paskui save uždaryti durų, nes ji turi augintinių – kačių. Tačiau jis neatsižvelgė į nuomininkės prašymą ir nuo to karto prasidėjo tikras pragaras. Kate tvirtina, kad jis pradėjo „šaukti“ ant jos dėl esamos sodo būklės ir „nurodinėti kiekvieną mažiausią pažeidimą“.
Nors ji prisipažino, kad žinojo, jog sodas nelabai tvarkingas, tačiau buvo pasibaisėjusi, kad nemandagus meistras ją vadina vardu. Kate paaiškino, kad ji negalėjo sutvarkyti sodo dėl audringų oro sąlygų.
Vaizdo įraše ji sakė: „Tai buvo labai nepriimtina. Įdomu, kodėl šis darbininkas, kuris iš tikrųjų turėjo būti tik samdomas darbuotojas, šaukia ant manęs dėl mano sodo būklės.“
Australė teigia, kad jis grasino nusiųsti jos sodo nuotraukas jos nekilnojamojo turto agentui, į ką ji jo paklausė: „Kas tau iš to? Tai tikrai ne tavo reikalas“. Jai toliau jį kamantinėjant, vyriškis paaiškino, kad yra ne šiaip paprastas meistras, o namo savininkas!
Jis atsakė: „Na, tai labai didelis mano reikalas, nes aš esu viso šio namo savininkas“.
Po to, kai Kate visą situaciją perprato iš pokalbio, ji paliko savo buto nuomininką, nes ją pribloškė „akivaizdi nepagarba ir teisių pažeidimas“. Ji iš karto paskambino savo nekilnojamojo turto agentui pasiteirauti apie keistą situaciją, kuris, kaip pranešė ji, prisipažino žinojęs, kad meistras ir šeimininkas yra vienas ir tas pats asmuo. Tačiau nekilnojamojo turto agentas situaciją apibūdino kaip „šiek tiek pilką zoną, nes jis yra ir šio namo meistras“.
„Jis visiškai man neturėjo jokios empatijos”, – pridūrė Keitė.
Tada sukrėsta nuomininkė kreipėsi į vartotojų konsultavimo centrą, kuris jai pranešė, kad toks nuomotojo elgesys pažeidžia nuomos sutartį. Tačiau ji nusprendė pasielgti teisingai ir nesikreipti į teismą, o sutvarkyti savo sodą. Kate nurodė nekilnojamojo turto agentui pranešti jai prieš nuomotojui pasirodant jos namuose.
Ji paaiškino: „Pasakiau jam [nekilnojamojo turto agentui], kad priimtų tai kaip įspėjimą, nes mums tikrai patinka namas, mums patinka čia gyventi. Labai gerbiu šeimininkus. Tačiau žinau, kad dauguma žmonių nesutiktų su tokia nuomone“.
Socialinės žiniasklaidos vartotojai pasibaisėjo būsto šeimininku, apsimetusiu meistru.