Formulės 1 sezone dalyvauja net 10 skirtingų komandų. Milijoninius biudžetus turinčios organizacijos nuolat siekia geriausių rezultatų ir niekad nesivaržo ieškoti spragų taisyklėse ir daryti viską, kas padarytų bolidus greitesniais. Tačiau kiekviena komanda turi skirtingą filosofiją, skirtingus požiūrius ir skirtingas galimybes. Dėl to – labai įdomu stebėti, kaip viskas vyks sezono eigoje. Šiame straipsnyje aptarsime tai, ką kiekvienas internetinis kazino ir jo lankytojas bei sporto fanai galvoja – prognozės, kaip seksis kiekvienai komandai 2022 metų sezone.
Haas
Tragiškas 2021 metų sezonas Haas komandai negalėjo baigtis greičiau. Du naujokai – M.Schumacher’is ir N.Mazepin’as nepelnė nė taško ir nuolat pasirodydavo tik rikiuotės gale. Komandos vadovas G.Steiner’is aiškiai prieš sezoną pasakė, kad visi mūsų resursai keliauja reglamento keitimui ir 2022 metų sezonui. Sunku pasakyti ar Haas pavyks palypėti aukščiau nei 8-9 vieta.
Alfa Romeo Racing – Sauber
Ši komanda atsisveikino su abiem savo vairuotojais. K.Raikkonen’ą ir A.Giovinazzi pakeis juos kone identiškai atitinkantys talentai – greitas suomis V.Bottas ir savęs dar neįrodęs jaunas lenktynininkas iš F2 – kinas G.Zhou.
Jaunų vairuotojų ugdymą, kaip prioritetą kelianti Alfa Romeo Racing tikisi, kad daug remėjų investicijų atnešęs G.Zhou daug ko išmoks iš V.Bottas ir komanda pakils bent viena ar dviem vietomis aukščiau.
Williams
Williams komandai būdinga kovoti dėl laiminčių pozicijų. Tačiau kol kas komanda tęsia augimą ir bando atsinaujinti. Su dviem ganėtinai jaunais bolidų pilotais – A.Albon’u ir N.Latifi, Williams matomai tikisi fortūnos ir galvoja, kad šie du vairuotojai visus nustebins ir iš automobilių išspaus maksimumą. Optimizmo tikrai neturėtų stigti, nes sezono pabaigoje N.Latifi atrodė vis solidžiau, o A.Albonas turi patirties dirbdamas vienoje rimčiausių F1 organizacijų – Red Bull. Visgi tikėtis, kad pavyks grįžti į elitą – naivoka.
Aston Martin
Sunku tikėtis pozityvių permainų iš Aston Martin. Komandos vadovas O.Szafnauer’is išėjo, o senstančiam S.Vettel’iui nebus lengva vienam pačiam ištempti bolidą į pirmas pozicijas, nors 2021 metų sezone jis tai darė ne kartą. Kiek matėme praėjusiame sezone, ši komanda tikrai nevengia rizikuoti, tačiau fanai norėtų, kad rizikos būtų mažiau, o užtikrintumo – daugiau.
Alpha Tauri
Alpha Tauri yra vienas labiausiai intriguojančių projektų visoje F1. Itin talentingas, bet savo antro šanso didžiosiose komandose negaunantis prancūzas P.Gasly, kartu su sezono gale šiokį tokį ritmą pajautusiu Y.Tsunoda turi daug potencialo augti. Nors patirtį ši komanda gauna iš Red Bull, daug ką kuria ir vysto patys, tad labai įdomu ar jiems pavyks toliau kautis su turtingesnėmis ir ant popieriaus rimtesnėmis komandomis.
Alpine
Labai daug paslapties. Viskas priklauso nuo “El Plan”. Jeigu pavyks jį įgyvendinti, F.Alonso gali laimėti trečiąjį titulą. Jeigu ne – komanda vėl bus solidi vidutiniokė.
Mclaren
McLaren komandą, pasirodo, gaubia didesnės paslaptys nei tik 2022 metų rezultatai. Labai solidžiai į pirmaujančias pozicijas grįžtanti britų automobilių gamintojo komanda, bent jau kaip teigia gandai, gali būti nupirkta Audi. Toks ėjimas reikštų, kad geriausių laikų reikės palaukti iki kol vokiečių milžinai įdės darbą į naujo reglamento variklio gamybą.
Ferrari
Galima viską apibūdinti trumpai ir aiškiai. Titulas arba nusivylimas. Ferrari labai daug resursų skyrė šių metų bolido vystymui, tad tiek patobulintas variklis, tiek naujas kėbulas turėtų vesti raudonąją komandą link pergalių.
Red Bull
Red Bull pagaliau turi stabilumo vairuotojų fronte. Tačiau F1 pasaulį paliekanti Honda kelia ir didelį vargą, kadangi Red Bull pirmą kartą turės patys gamintis, prižiūrėti ir tvarkyti savo motorus. Sklando gandai, kad nuo kito techninio reglamento įvedimo 2025-2026m. Red Bull turėtų įeiti į partnerystę su Porsche. Tačiau iki tol, panašu, kad komanda eis tiek toli, kiek ją ves olandas M.Verstappen’as.
Mercedes
Didžiausia dilema Mercedes-AMG kol kas yra L.Hamiltono statusas. Galbūt komanda žino daugiau nei žurnalistai ar žiūrovai, bet G.Russell’as jau dalyvauja media renginiuose. Iki sezono starto lieka labai nedaug laiko, o situacija atrodo tokia, kad ši komanda net neaišku ar turi du lenktyninkus. Tačiau kad ir kaip reikalai pasisuks, nereikėtų stebėtis, jei Mercedes vėl bus priekyje.