Šeštadienis, 15 kovo, 2025

Naujausi

Dukra išeina iš kambario, tada jis pažvelgia į žentą ir supranta liūdną realybę

Šioje reklamoje, kurią netrukus pamatysite, pamatysite moterį, kuri yra atsakinga už vaikų auginimą, dirba visą darbo dieną ir rūpinasi namais – o vyras tiesiog sėdi ir žiūri televizorių. Reklamos agentūros „BBDO“ Mumbajuje sukurta „#ShareTheLoad“ reklama sugebėjo paversti įprastą skalbiklio reklamą stipriu pranešimu apie skirtumą tarp moterų ir vyrų.

Reklamoje matome moters tėvą, kuris staiga supranta, kaip jo paties, kaip vyro, elgesys aiškiai atsispindi jo paties dukros namuose ir jos šeimoje. Jis jaučia liūdesį ir gailestį, todėl nuo dabar nusprendžia pasistengti pasikeisti.

Ši reklama yra jo dukros, žmonos ir kitų moterų iš jo gimtosios šalies atsiprašymas. Indijoje neretai „moters vieta“ yra virtuvėje ir skalbykloje, tačiau „#ShareTheLoad“ siekia kitokio požiūrio, ragindama vyrus padėti moterims atliekant namų ruošos darbus ir sukuriant lyčių pusiausvyrą šeimoje.

Pažiūrėję šią vaizdo medžiagą suprasite, kodėl #ShareTheLoad buvo matomas visame pasaulyje.

Prašau pasidalinti šiuo vaizdo klipu su draugais „Facebook“ tinkle!

Įdomūs video

Taip pat skaitykite:

---